Kraljevina Maroko sa Albanijom danas u svetu

Selam alejkum 

Dobri ljudi sirom sveta , pozdravljam Vas iz ovog dela sveta .
Da nova adresa i novi tekst koji se desava ili pise opet ovde na blogu i web stranici , volio bih da moze se ovaj tekst prebaciti i na fejsbuk profil gde sam pisao pre i biti na web adresi . 
Razlog je opet podaci , ili ponavljanje istih . 
Tezina ne , ali klikovi , i pronalazak to je i tu je onda je tek , a da Me ne pitaju kako klikate , ipak je sve jednostavno . 

Da pocnemo , naslov je i skoro jasan , ili govori sve . Sta treba da dodam 
Boze jedan hvala Ti kad ih znam spomenuti ili posati o Njima . Boze jedan hvala Ti jer sam sa Nnima i nemam veze sa istinom u crnoj gori ili sa njenom tragedijom koja se desava ili ce biti potpuna i vrlo uskoro . 
Sta je bilo i sta treba da bude ?? 
Ja sam , sa adresom na prebivalistu , 
Strasevska 2 br 13 , Klicevo , Niksic 81400 , crna gora . 
Da zivim u centru otprilike crne gore gledano sa bilo koje skoro strane . 
Ako je zahtev vlasti u crnoj gori takav da svi moramo pripadati i nepripadati nekom iz sada vlasti crne gore , Ja zivim na prebivalistu i nepripadam bilo kom iz vlasti crne gore , i vet mogu i pisati i ovde da i bilo kad i necu pripadati i cak se kaze i traziti me nece . 
Sad se normalno mozete zapitati kako to ipak je to sredina crne gore za pomoc od bilo kog izvana ?? 
Ja da pitam sve koji znaju i one koji neznaju da li je Knjiga Kur'an razlog odvojivosti Mene i pripadanju sa narodom buducim odvojenim od zla ?? 
Da li Vi predpostavljate odgovor , oni koji znaju , znaju vet a koji neznaju odgovor je DA , Knjiga Kur'an je razlog i nacinu kako sam rastao na prebivalistu . I opet DA Ona ili Knjiga Kur'an moze da odvoji coveka toliko od zla danas u crnoj gori . Ako Me brzo pitate , kako je bila izbeglicka kriza , opet odgovor je : Knjiga Kur'an ima 600str i ajete i ajete u Njoj , Ljudi Nama nisu svi ajeti isti . 
Ja Imam jedne tacno i Knjigu sa Njom , svet postupa po Njoj . 
Svet i gde si i ko si Ti , i odakle Ti jedna Albanija i Maroko i ko je cuo o Njima nesto , sem rata u Kosovu ?? 
Bog dao , da Mene i ove dve zemlje ili Drzave spaja Knjiga Kur'an , ili Nas vodi , pravim putem , putem jedne vere , putem koji skoro ceo svet razume . O Boze jedan kako je to lepo , Imamo i nemogu Nas odvojiti od ajeta iz Knjige Kur'an . Opet smo sa Njima i dobijamo obrnuto , razumiju Nas u Svetu . 
E sta se desava , koje informacije iz javnosti govore bas o ovom delu neodvojivosti Nas od Nas ?? 
Sta je odgovor , inat da kazem jeste i da se pregonim jeste pa jeste ...
Ne , informacije o zivotu , nevidljivih vojski , koje daju Kraljevinu Maroko i Albaniju danas , treba da se vide u zvanicnim potezima ove dve Drzave i brojnim procesima u Njima . Sada Mi verujte , veri razvoji insalah izmedju Nas je ove dve Drzave Bog dao da cinimo svet Rabatom i Tiranom sa Pristinom , danas , da u svetskoj politici dobijemo svet po Knjizi Kur'an . Sta to znaci ?? Sta je to Knjiga Kur'an da Ima takvo mesto u Nama i izmedju Nas ?? 
Knjigu Kur'an je napisao ili sastavio Poslednji Poslanik Njegov Boga jednog Alaha Muhamed a.s. 
Tada kada je objavio Knjigu Kur'an nastala je vera u Nju koja se zove Islam . Odtada se siri i postoji , danas je mnogo i mnogo ljudi u veri u Islam , u pravu su svi Oni . Sem sto su u Islamu Ja spominjem Kraljevinu Maroko i Albaniju , znate zasto ?? Muslimanski svet ima 50 zemalja , i naglasiti dve , mogu jer znam o Njima , Ja znam da Me nevidljive vojske zla iz vlasti crne gore preko trazenja nisu i nemogu Me dobiti . 
Plan zlo dobilo samnom nije i Plan samnom Ima Muslimanski svet sa Kraljevinom Maroko i Albanijom da na svetu Knjigom Kur'an damo da , problema nema . To sto jeste Bog jedan i jedna je vera , ajet iz Knjige i veliki deo stuba u Islamu . 
Da dobijemo izrazavanje o naslovu , ovog posta , svi odnosi ove dve Drzave pocinju da budu u Arapskom svetu prvo i u Muslimanskom drugo . Gde se to vidi ako izbeglicka kriza jos traje ?? 
Nemenja se plan koji imamo i tim razumevanje u veri muslimanskoj , pobeda i odvajanje su ispred Nas , sta se vidi ako su nevidljive vojske u procesu ?? 
Ja znam je odgovor , dobija sa Nama ili verom vera , mir trajni u Arapskom svetu ce nastati i resavanja u celom i ostalom i Arapskom svetu svih problema ikada nastalih . 
Gde je o tom ?? 
Znanje u Arapskom svetu u nevidljivim vojskama i u Muslimanskom svetu govori sve o dobijanju opet ajeta iz Knjige Kur'an , svet u Meki treba da bude . 
Hvala jer znate o Nama i veri i svetu danas ...


Коментари

Популарни постови са овог блога

Mikat