Mikat

 Tema , da 

Tema nece biti .

Sada rodjeno da bude , rodjeno je posle se nece menjati . 

Mikat je u stubu Islama deo obavezan za muskarce , obavezan ili vera i u veri , postoji zato da ljudi mogu kada mogu i imaju da izraze serijat i put u Meku opet . 

Sada izrazavanja koje trazim na koje imam serijat sa Albanskim narodom u Ministarstvu spoljnih poslova Africke saradnje i Marokanaca koji borave u inostranstvu kod sadasnjeg gospodina Ministra Nasser Bourita 

Ima svoje znacenje svim desavanjima na svetu dosada i planiranim 

Odgovor .

Gledajuci youtube , Putovanje na hadz , joj Boze obozavana emisija zbog naucnog i dokumentarnog karaktera iz Bosne i Hercegovine hadzija koje su bile u svetom gradu Mekki . Lepote prikazane iza izgovorene reci , obrazovanja ljudi koji su govirili najvisim novoom , do jako lepog citanja koje emisija ima sa uredjivanjem svojim . Mozemo videti i Medinu i Mekku , kulturno istoriske znamenitosti pomenutih gradova i objasnjenja sa tim . 

Koliko pozdravljam ovu emisiju i njeno objasnjenje dela u stubu Islama o 

Mikatu 

Toliko i pozdravljam vas koji citate ovaj post i dolazite na Moj blog .

Sa Nama ovoj sadasnjoj promeni pridruzite se velikom i mocnom Kraljevinom Maroko , dokumentovano i istoriski potvrdjeno , treba ocekivati a prikazivanje saznanje o svemu pojedinacno vera ce izneti u svom procesu kojim upoznaje Mene i Ja Nju odkad postoji . Sa dodatkom sada 

Ajmo da Im odgovorimo da izrazimo veru Nasu jednu da je odbranimo da naucimo sta je ona , da uzivamo u Njoj , da se ponosimo sa njom , da Pobedimo i da se odvojimo od zla .

Poziv 

Upucujemo serijatom verom jednom . Serijatskim trazenjem sa gore pomenutim recima i ne sami vera Nam serijatskim zakonom neomogucuje da budemo sami .

Obavesteni o uspehu i normalno sa predavanjima o tom u informisanju sada kako teku razgovori i normalno dogoviri o tom 

Izrazavanju vere 

Molim vas Bog je dao postojimo zato . Hocu da budete izrazeni da Imamo , da sada dobijamo uspeh pisan u Knjizi Kur'an . 

Ja cu sa da radim na tom to je veliki broj ili termin istorijski podataka ili podacima da 

Budemo u uspehu i da vera hedna ima uspeh . Hvala vam znam da cete Nam se sada pridruziti i dobiti opet od Boga dat Mikat 

Sada stvoren za , nagovor ili novu drugu Tursku u odnosu na sadasnju .

Da , promena u Muslimanskom svetu , Arapskim svetom , Ja sam na fejsbuku pisao o tom , i sada mnogo Diplomatskih predstavljanja sam dobio u mojim novostima na fejsbuku , pogledajte , citajte i Vi ... 

Mikat je svet i Mikat ce svet opet biti ... Nama je Bog dao Poslanika Muhameda a.s. a verujte Mi naucio Nas je vet da resimo probleme a ne da ih imamo . 

Коментари

Популарни постови са овог блога

Kraljevina Maroko sa Albanijom danas u svetu